Методика навчання
Головна сторінка > Методика навчання
Metodology
line
Методика
DEC life school
Наша методика побудована на принципах індивідуального навчання, тьюторстві та наставництві, змішаних вікових групах, технології flipped classroom та комплексному оцінюванні.
Навчання в DEC life school враховує інтереси та потреби кожної дитини.
Світлана Залужна, директор та співавтор DEC life school: «Наше завдання — навчити дітей самостійно навчатися і пізнавати світ, допомогти кожному учневі стати сильнішим, знайти свої інтереси і реалізувати потенціал».
Technique
line
Ключові принципи взаємодії в школі
icon
Самоорганізація
line
Ми вчимо дітей бути самостійними, самим допомагати собі у будь-яких ситуаціях, організовувати свій побут і навчання. Діти навчаються елементарним життєвим навичкам: як орієнтуватися на місцевості, що робити в екстрених ситуаціях, як зібрати рюкзак, помити посуд або поїхати в табір без батьків.
icon
Самопізнання
line
Діти освоюють практики уважності, навчаються бути свідомими, відкритими. Ми вчимо їх бути собою: розуміти свої сильні сторони та зони розвитку, жити в гармонії зі світом і оточенням, бути чесними і самостійними, брати відповідальність за свої дії.
icon
Самонавчання
line
Концепція школи — life long learning — навчання не тільки у школі, але і за її межами протягом усього життя. Щоб виховати цю навичку, діти щодня займаються самостійно, навчаються тайм-менеджменту, організації дня; навчаються ставити запитання і знаходити рішення самостійно.
School
line
Школи, які нас надихають
Ми регулярно відвідуємо школи, які близькі нам за філософією: переймаємо їх знання та досвід, захоплюємося інноваційними проектами та методиками. Деякі з цих шкіл навчають дітей вже 30-40 років і досягли приголомшливих результатів. Цей досвід — підтвердження того, що ми йдемо правильним шляхом.
Democratic School of Hadera (Israel)
Alt School (USA)
The Apple International School (Dubai)
Summerhill (Great Britain)
Plan
Індивідуальний навчальний план
Кожна дитина у школі вчиться за індивідуальним навчальним планом,
який враховує її сильні сторони, інтереси, актуальний рівень знань, умінь та компетенцій.
Щоб скласти навчальний план, ми проводимо діагностику:
визначаємо особистісні та академічні цілі учня за допомогою тестів, анкетування, спостереження за дитиною в різних ситуаціях.
Індивідуальний навчальний план — певний договір між учнем, батьками і школою про стратегію розвитку дитини.
Завдяки індивідуальному плану дитина розвивається у комфортному темпі, реалізує свій особистісний та творчий потенціал.
Як дитина займається за індивідуальним планом, перебуваючи в групі з іншими дітьми?
У DEC life school діти навчаються у невеликих групах (до 10 осіб). Педагог заздалегідь формує навчальні види діяльності, матеріали і завдання, комбінуючи індивідуальні плани та рівні дітей у групі. Протягом уроку учні можуть працювати індивідуально, в парах, в міні-групах або всією групою. Ми підбираємо завдання, ролі та складність матеріалу з урахуванням цілей кожної дитини в групі.
Як ви складете індивідуальний план для моєї дитини?
І як зрозуміти, чи приносить цей план результати?
Щоб узгодити навчальний план дитини, на початку навчального року ми проводимо індивідуальну сесію з батьками, учнем і школою. На основі результатів діагностики, бачення сім'ї та дитини ми узгоджуємо плани і цілі на найближчий навчальний рік. В кінці першого півріччя ми проводимо другу сесію, на якій фіксуємо проміжні підсумки, в разі потреби коригуємо план. По завершенню навчального року ми проводимо підсумкову зустріч, на якій дитина сам представляє свої досягнення у вигляді Портфоліо. Ми даємо розгорнуту зворотний зв'язок та рекомендації на наступний рік.
Mentor
line
Тьюторінг і наставництво
У DEC life school працює система тьюторінгу і наставництва:
line
Тьютор
це педагог, який розробляє та реалізує індивідуальний навчальний план вашої дитини. Його завдання - допомогти дитині реалізувати всі індивідуальні цілі й потреби
Для цього він регулярно спілкується з іншими педагогами, викладачами студій, психологом, батьками і самою дитиною.
Тьютор — це значимий дорослий, який підтримує дитину і піклується про неї, створює атмосферу безпеки для розкриття потенціалу.
line
Наставник (ментор)
це експерт у сфері знань або умінь, яка цікава дитині. Діти самі вибирають наставника і формують з ним довірливі та партнерські відносини, у яких більш досвідчений ментор підтримує свого підопічного («менті»), допомагає йому рости і розвиватися.
Робота з ментором відбувається в індивідуальній формі. У нашій школі учні можуть вибрати ментора у віці 13 + років.
Як тьютор взаємодіє з дитиною у школі?
Тьютор працює з групою дітей і з кожним підопічним індивідуально. Завдання тьютора — розвиток дитини у всіх аспектах: фізичному, соціальному, емоційному, моральному та інтелектуальному. Тьютор повинен добре знати своїх учнів, визначати їх рівень навчання і розвитку, підтримувати їх, розкривати їхні таланти, схильності, інтереси, прагнення. Для цього тьютор проводить багато часу з дітьми і регулярно організовує особисті зустрічі з кожним учнем.
Independence
line
Самостійне навчання
Ми допомагаємо дітям не втратити жагу до знань, вчимо їх самостійно розвиватися і отримувати нові знання
У школі учні освоюють навички тайм-менеджменту, аналізу і планування, навчаються бути відповідальними і самостійними.
Діти виконують завдання з самопідготовки, ведуть особистий журнал, самостійно планують свій день у школі та у групі, проводять щоденну рефлексію і самостійно оцінюють свій прогрес.
Чи є у школі домашні завдання?
Завдань, які видаються дітям для роботи вдома, немає. Всі завдання для самостійної роботи учні виконують у школі під час спеціального блоку «самопідготовка». Винятком є бажання самої дитини отримати завдання для роботи вдома, а також завдання, пов'язані з роботою в проекті.
Скільки часу відводиться для самонавчання?
Залежно від віку дітей — від 15 до 60 хвилин на день.
Mixed
line
Змішані вікові групи
line
Ділення на групи
У DEC life school учні діляться на групи із урахуванням не лише їх вікових особливостей, але і рівня психологічної зрілості, індивідуальних цілей.
Як правило, в одній групі працюють учні з різницею у віці до 2-х років.
line
Діти різного віку
Таким чином, діти навчаються товаришувати і спілкуватися з дітьми різного віку, як це відбувається в реальному суспільстві і в сім'ї, серед сестер і братів.
Це допомагає дітям бути більш відкритими, впевненими у собі та толерантними.
Діти, які перебувають в одній групі, вчать одне і те ж?
Ні. Урок включає в себе різні види діяльності: колективні та індивідуальні. Під час індивідуальної роботи у кожного учня свої завдання, відповідно до індивідуального плану навчання. Під час групової роботи учні можуть працювати із загальним змістом (темою), але із різними рівнями складності завдань і функцій.
Evaluation
line
Комплексне оцінювання
Для оцінювання прогресу учня ми використовуємо:
Моніторинг 360 градусів: зворотний зв'язок від тьютора, психолога, викладачів, учня, однокласників
Державна атестація: іспити та контрольні за програмою Міністерства освіти
Індивідуальні зустрічі педагога і учня для отримання зворотного зв'язку
Портфоліо учня, яке він презентує в кінці навчального року
Оцінювання компетенцій викладачами
Самооцінювання: учень сам оцінює свій прогрес
Як батьки можуть контролювати прогрес дитини?
Комплексне оцінювання — досить незвична форма контролю за шкільними успіхами дитини. Але, на відміну від звичних нам оцінок, ця система дає повну картину її індивідуального розвитку. Щоб батьки могли відстежувати прогрес дитини і розуміти всі деталі, ми пропонуємо індивідуальні планові сесії з сім'єю 3 рази в рік, а також можливість зустрічі з тьютором за запитом батьків. Щотижня батьки отримують листа від тьютора про те, як проходив навчальний тиждень.
Що таке оцінювання компетенцій?
Протягом усієї навчальної та ненавчальної діяльності у школі ми спостерігаємо за розвитком компетенцій дитини. Для кожного віку передбачається певний набір компетенцій та рівні їх розвитку. Наприклад: концентрація уваги, критичне мислення, креативність, стресостійкість і т.д. Завдання для розвитку цих компетенцій включені в програму школи.
Dec Life School
Хочете дізнатися більше про навчання у DEC life school?
Залиште контакти — ми відповімо на всі ваші запитання і проведемо для вас міні-екскурсію школою.
Заповніть заявку
І наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом
Teachers
Викладачі та адміністрація
Детальніше line Олександра Ільченко Тьютор Детальніше line Олександра Іллющенко Викладач IT Детальніше line Оксана Кирилюк Тьютор, вчитель німецької мови Детальніше line Максим Ляшев Вчитель живопису Детальніше line Наталя Шотуртма Вчитель української мови та літератури Детальніше line Влад Могильчак Вчитель математики Детальніше line Наталя Сушкова Тьютор Детальніше line Світлана Скиба Тьютор
Детальніше line Наталя Шотуртма Вчитель української мови та літератури Детальніше line Влад Могильчак Вчитель математики Детальніше line Наталя Сушкова Тьютор Детальніше line Світлана Скиба Тьютор Детальніше line Марія Мацюк Тьютор Детальніше line Марія Горєлова Тьютор Детальніше line Олег Васильков Викладач курсу «Королівство музики» Детальніше line Оксана Павлова Вчитель біології та хімії Детальніше line Алена Пастовень Освітній технолог, вчитель фізики та природознавства Детальніше line Алена Повисок Інструктор з Lego Детальніше line Вікторія Цюпак Викладач музичного мистецтва і співу Детальніше line Татьяна Чернооченко Преподаватель музикального искусства и пения Детальніше line Владислав Шибецький Інструктор студії «3D-принтинг» Детальніше line Олег Кащенко Учитель физкультуры и студии айкидо Детальніше line Марія Лашкевич Вчитель живопису Детальніше line Марія Лігус Вчитель філософії Детальніше line Діана Мадлеева Викладач Arts & Crafts
Детальніше
line Ганна Подушка Ассистент тьютора
Детальніше
line Анастасія Романченко Ассистент тьютора
Dec Famyily
Хочете стати частиною сім'ї DEC life school?
Наша школа постійно розвивається, а команда — стає більшою та сильнішою
line
Якщо ви:
Цікавитеся альтернативною освітою;
Захоплюєтеся інноваційними підходами до навчання;
Не можете стримувати вселенську любов до дітей;
Приєднуйтесь до команди DEC life school! Ми завжди розшукуємо таланти.
Залиште заявку
щоб приєднатися до команди DEC life school

Політика конфіденційності

Ваша конфіденційність дуже важлива для нас. Ми хочемо, щоб Ваша робота в Інтернет по можливості була максимально приємною і корисною, і Ви абсолютно спокійно використовували найширший спектр інформації, інструментів і можливостей, які пропонує Інтернет.

Особиста інформація Членів, зібрана при реєстрації (або в будь-який інший час) переважно використовується для підготовки Продуктів або Послуг відповідно до Ваших потреб. Ваша інформація не буде передана або продана третім сторонам. Однак ми можемо частково розкривати особисту інформацію в особливих випадках, описаних в «Згоду з розсилкою»

Які дані збираються на сайті

При добровільної реєстрації на отримання розсилки ви відправляєте своє Ім'я та E-mail через форму реєстрації.

З якою метою збираються ці дані

Ім'я використовується для звернення особисто до вас, а ваш e-mail для відправки вам листів розсилок, новин, корисних матеріалів, комерційних пропозицій.

Ваші ім'я та e-mail не передаються третім особам, ні за яких умов крім випадків, пов'язаних з виконанням вимог законодавства.

Ви можете відмовитися від отримання листів розсилки і видалити з бази даних свої контактні дані в будь-який момент, клікнувши на посилання для відписки, присутню в кожному листі.

Як ці дані використовуються

За допомогою цих даних збирається інформація про дії відвідувачів на сайті з метою поліпшення його змісту, поліпшення функціональних можливостей сайту і, як наслідок, створення якісного контенту і сервісів для відвідувачів.

Ви можете в будь-який момент змінити налаштування свого браузера так, щоб браузер блокував всі файли або оповіщає про відправку цих файлів. Врахуйте при цьому, що деякі функції і сервіси не зможуть працювати належним чином.

Як ці дані захищаються

Для захисту Вашої особистої інформації ми використовуємо різноманітні адміністративні, управлінські та технічні заходи безпеки. Наша Компанія дотримується різних міжнародних стандартів контролю, спрямованих на операції з особистою інформацією, які включають певні заходи контролю щодо захисту інформації, зібраної в Інтернет.

Наших співробітників навчають розуміти і виконувати ці заходи контролю, вони ознайомлені з нашим Повідомленням про конфіденційність, норм та інструкцій.

Проте, не дивлячись на те, що ми прагнемо убезпечити Вашу особисту інформацію, Ви теж повинні вживати заходів, щоб захистити її.

Ми настійно рекомендуємо Вам вживати всіх можливих заходів обережності під час перебування в Інтернеті. Організовані нами послуги і веб-сайти передбачають заходи щодо захисту від витоку, несанкціонованого використання і зміни інформації, яку ми контролюємо. Незважаючи на те, що ми робимо все можливе, щоб забезпечити цілісність і безпеку своєї мережі і систем, ми не можемо гарантувати, що наші заходи безпеки допоможуть запобігти незаконний доступ до цієї інформації хакерів сторонніх організацій.

У разі зміни цієї політики конфіденційності ви зможете прочитати про ці зміни на цій сторінці або, в особливих випадках, отримати повідомлення на свій e-mail.

Відмова від відповідальності

Відповідно до чинного законодавства, Адміністрація відмовляється від будь-яких запевнень і гарантій, надання яких може іншим чином матися на увазі, і відмовляється від відповідальності щодо Сайту, Вмісту та їх використання.

Ні за яких обставин Адміністрація Сайту не буде нести відповідальності ні перед якою стороною за будь-якої прямої, непрямої, особливий або інший непрямий збиток в результаті будь-якого використання інформації на цьому Сайті або на будь-якому іншому сайті, на який є посилання з нашого сайту, виникнення залежності, зниження продуктивності, звільнення або переривання трудової активності, а також і відрахування з навчальних закладів, за будь-яку упущену вигоду, припинення господарської діяльності, втрату програм або даних у ваших інформаційних системах чи іншим чином, що виникли в зв'язку з доступом, використанням або неможливістю використання Сайту, Вмісту або будь-якого пов'язаного інтернет-сайту, або непрацездатністю, помилкою, недоглядом, перебоєм, дефектом, простоєм в роботі або затримкою в передачі, комп'ютерним вірусом або системним збоєм, навіть якщо адміністрація буде явно повідомлено про можливість такого збитку.

Користувач погоджується з тим, що всі можливі суперечки будуть вирішуватися за нормами права. Користувач погоджується з тим, що норми і закони про захист прав споживачів не можуть бути застосовані до використання їм Сайту, оскільки він не робить відплатних послуг.

Використовуючи даний Сайт, Ви погоджуєтесь з «Відмовою від відповідальності» і встановленими Правилами і приймаєте всю відповідальність, яка може бути на Вас покладена.

Згода з розсилкою

Заповнюючи форму на нашому сайті- ви погоджуєтеся з нашою політикою конфіденційності. Також ви погоджуєтеся з тим, що ми маємо право розголошувати ваші особисті дані в наступних випадках:

1) З Вашої згоди: У всіх інших випадках перед передачею інформації про Вас третім сторонам наша Компанія зобов'язується отримати Ваше явне згоду. Наприклад, наша Компанія може реалізовувати спільну пропозицію або конкурс з третьою стороною, тоді ми попросимо у Вас дозвіл на спільне використання Вашої особистої інформації з третьою стороною.

2)Компаніям, працюючим від нашого особи: Ми співпрацюємо з іншими компаніями, які виконують від нашого особи функції бізнес підтримки, в зв'язку з чим Ваша особиста інформація може бути частково розкрита. Ми вимагаємо, щоб такі компанії використовували інформацію тільки з метою надання послуг за договором; їм забороняється передавати цю інформацію іншим сторонам в ситуаціях, відмінних від випадків, коли це викликано необхідністю надання обумовлених послуг. Приклади функцій бізнес підтримки: виконання замовлень, реалізація заявок, видача призів і бонусів, проведення опитувань серед клієнтів і управління інформаційними системами. Ми також розкриваємо узагальнену неперсоніфіковану інформацію при виборі постачальників послуг.

3)Дочірнім і спільним підприємствам: Під дочірнім або спільним підприємством розуміється організація, не менше 50% пайової участі якої належить Компанії. При передачі Вашої інформації партнеру по дочірньому або спільному підприємству наша Компанія вимагає не розголошувати цю інформацію іншим сторонам в маркетингових цілях і не використовувати Вашу інформацію будь-яким шляхом, що суперечить Вашим вибором. Якщо Ви вказали, що не хочете отримувати від нашої Компанії будь-які маркетингові матеріали, то ми не будемо передавати Вашу інформацію своїм партнерам по дочірнім та спільним підприємствам для маркетингових цілей.

4)На спільно позиціонуються або партнерських сторінках: Наша Компанія може ділитися інформацією з компаніями-партнерами, разом з якими реалізує спеціальні пропозиції і заходи щодо просування товару на спільно позиціонуються сторінках нашого сайту. При запиті анкетних даних на таких сторінках Ви отримаєте попередження про передачу інформації. Партнер використовує будь-яку надану Вами інформацію відповідно до власного повідомленням про конфіденційність, з яким Ви можете ознайомитися перед наданням інформації про себе.

5) При передачі контролю над підприємством: Наша Компанія залишає за собою право передавати Ваші анкетні дані в зв'язку з повною або частковою продажем або трансфертом нашого підприємства або його активів. При продажу або трансферт бізнесу наша Компанія надасть Вам можливість відмовитися від передачі інформації про себе. У деяких випадках це може означати, що нова організація не зможе далі надавати Вам послуги або продукти, раніше надані нашою Компанією.

6) Правоохоронним органам: Наша Компанія може без Вашого на те згоди розкривати персональну інформацію третім сторонам по кожній із наступних причин: щоб уникнути порушень закону, нормативних правових актів або постанов суду; участь в урядових розслідуваннях; допомога в запобіганні шахрайства; а також зміцнення або захист прав Компанії або її дочірніх підприємств.

Вся особиста інформація, яка передана Вами для реєстрації на нашому сайті, може бути в будь-який момент змінена або повністю вилучена з нашої бази з Вашого запиту. Для цього Вам необхідно зв'язатися з нами будь-яким зручним для Вас способом, використовую контактну інформацію, розміщену в спеціальному розділі нашого сайту.

Якщо Ви захочете відмовитися від отримання листів нашої регулярної розсилки, ви можете це зробити в будь-який момент за допомогою спеціального посилання, яка розміщується в кінці кожного листа.

line
Світлана Булгакова
Академічний директор
Профайл:
Маю вищу освіту за спеціальністю «Викладач англійської мови, перекладач», працюю керівником в приватних освітніх проектах більше 7 років, пройшла понад 100 годин практики Ненасильницької комунікації з міжнародними тренерами (Ева Рамабала, Найомі де Хаен, Годфрі Спенсер, Катерина Ясько), пройшла навчання «Інтегральне лідерство і практики «Живих» організацій» (Ірена Пранскевічуте, Вітаутас Бучюнас), Школа освітнього коучингу, «Інтегральна теорія», «Спіральна динаміка», інструменти «Системний консенсус», «5 стільців», «Сили характеру», Stages (Terri O'Fallon); учасник і спікер Освітньої конференції EdCamp. У DEC life school керую навчальним виробництвом школи. Розпочала роботу в DEC c проекту освітньої лабораторії DEC lab у 2016 році.
Професійне мотто:
«Діти вчать дорослих набагато більше, ніж дорослі — дітей, і дуже часто все, що потрібно дітям — це дати їм простір, довіритися і не заважати».

line
Ольга Вознюк
Адміністратор
Профайл:
Отримала диплом магістра за спеціальністю «Викладач української мови та літератури». З 2015 року працювала в рекламному агентстві «Doris Advertising» редактором статей для дитячих сайтів. Працювала викладачем української мови та англійської мови в дитячому центрі «Веселка» і адміністратором в «Академії мистецтв». З 2017 року я працюю в DEC life school адміністратором.
Професійне мотто:
«Непроста задача, знайти баланс в навчанні між тим, що потрібно знати дитині, і в якій сфері вона сама прагне розвиватися».

line
Світлана Булгакова
кадемічний директор
Профайл:
Маю вищу освіту за спеціальністю «Викладач англійської мови, перекладач», працюю керівником в приватних освітніх проектах більше 7 років, пройшла понад 100 годин практики Ненасильницької комунікації з міжнародними тренерами (Ева Рамабала, Найомі де Хаен, Годфрі Спенсер, Катерина Ясько), пройшла навчання «Інтегральне лідерство і практики «Живих» організацій» (Ірена Пранскевічуте, Вітаутас Бучюнас), Школа освітнього коучингу, «Інтегральна теорія», «Спіральна динаміка», інструменти «Системний консенсус», «5 стільців», «Сили характеру», Stages (Terri O'Fallon); учасник і спікер Освітньої конференції EdCamp. У DEC life school керую навчальним виробництвом школи. Розпочала роботу в DEC c проекту освітньої лабораторії DEC lab у 2016 році.
Професійне мотто:
«Діти вчать дорослих набагато більше, ніж дорослі — дітей, і дуже часто все, що потрібно дітям — це дати їм простір, довіритися і не заважати».

line
Светлана Булгакова
академический директор
Профайл:
Маю вищу освіту за спеціальністю «Викладач англійської мови, перекладач», працюю керівником в приватних освітніх проектах більше 7 років, пройшла понад 100 годин практики Ненасильницької комунікації з міжнародними тренерами (Ева Рамабала, Найомі де Хаен, Годфрі Спенсер, Катерина Ясько), пройшла навчання «Інтегральне лідерство і практики «Живих» організацій» (Ірена Пранскевічуте, Вітаутас Бучюнас), Школа освітнього коучингу, «Інтегральна теорія», «Спіральна динаміка», інструменти «Системний консенсус», «5 стільців», «Сили характеру», Stages (Terri O'Fallon); учасник і спікер Освітньої конференції EdCamp. У DEC life school керую навчальним виробництвом школи. Розпочала роботу в DEC c проекту освітньої лабораторії DEC lab у 2016 році.
Професійне мотто:
«Діти вчать дорослих набагато більше, ніж дорослі — дітей, і дуже часто все, що потрібно дітям — це дати їм простір, довіритися і не заважати».

line
Світлана Залужна
Керівник,
співавтор DEC life school
Профайл:
Отримала ступінь МВА в Бізнес-школі МІМ (Міжнародний інститут менеджменту), а також навчалася на програмі «Leadership, Competitive management and Communication» в американській бізнес-школі Tepper School of Business при університеті Карнегі-Меллон (Carnegie Mellon University). Приймаю участь у створенні та управлінні приватними освітніми проектами понад 5 років, пройшла понад 100 годин практики Ненасильницького комунікації з міжнародними тренерами (Ева Рамабала, Найомі де Хаен, Годфрі Спенсер, Катерина Ясько), пройшла навчання «Інтегральне лідерство та практики «живих» організацій» (Ірена Пранскевічуте, Вітаутас Бучюнас), «Інтегральна теорія» і стадії розвитку людини Stages, Terri O'Fallon, «Спіральна динаміка», інструменти «Системний консенсус», «5 стільців», «Сили характеру», Гуманна педагогіка, «Школа життя» Ш. Амонашвілі.
У DEC life school я є носієм ідеології та філософії Школи, лідером організації та команди, керівником Школи. Розпочала роботу в DEC в 2016 році в ролі інноваційного директора. Мама двох дітей – студентів DEC life school.
Професійне мотто:
«Наші діти — це творці. Вони, звичайно, наші діти, але в них закладена суть майбутнього. Якщо ми даємо їм свою парадигму, свої істини, то заважаємо їм будувати нове. Сучасна школа повинна випереджати життя, вчиться разом з учнями і безперервно розвиватися».

line
Оксана Зайкіна
Психолог
Профайл:
Маю вищу педагогічну, юридичну та психологічну освіту. Пройшла підвищення кваліфікації за сертифікованим програмами: «Психодрама, соціометрія, психодраматична групова психотерапія», «Дитяча психотерапія, психокорекція та консультування батьків», «Нейропсихологічна діагностика та корекція в дитячому віці», «Ізотерапія». Волонтер-психолог Центру психосоціальної реабілітації при НаУКМА.
Професійне мотто:
«Найбільший дар, який ви можете подарувати людині — це якість вашої уваги».

line
Ірина Пашкевич
Менеджер з адміністративної діяльності
Профайл:
Маю повну вищу освіту з організації туристичної діяльності (НАУ). В DEC life school відповідальна за всі сфери, що доповнюють академічну частину, такі як забезпечення школи навчальними матеріалами, організація харчування і транспортного супроводу під час освітніх подорожей, юридичні та фінансові питання.
Професійне мотто:
«Якщо бажаєш, щоб світ змінився, — сам стань цією зміною».

line
Олександра Ільченко
тьютор
Профайл:
Маю дві вищі освіти: педагогічну освіту за спеціальністю «Викладач математики та інформатики» та економічну за спеціальністю «Економіст, викладач економічної теорії». Працюю у сфері освіти з 2014 року, використовую нестандартний підхід, спираючись на альтернативну освіту та індивідуальний підхід. Працюю у DEC life school тьютором з 2018 року.
Професійне мотто:
«Я вважаю, що альтернативна освіта — це визначеність кожного в невизначеному майбутньому...».

line
Олександра Іллющенко
Викладач IT
Профайл:
Закінчила Університетський коледж Київського університету імені Бориса Грінченка за спеціальністю «Початкова освіта». Навчалася в КА «ШАГ» за спеціальностями «Розробник програмного забезпечення», «Системний адміністратор». Пройшла сертифікацію в провідних IT компаніях світу: «CISCO» і «Microsoft». В цьому році закінчую V курс Київського університету імені Бориса Грінченка за фахом «Інформатика». Працюю в компанії з лютого 2017 року викладачем студії IT Junior для дітей віком 6-15 років.
Професійне мотто:
«Дитина — не посуд, який потрібно наповнити, а факел, який потрібно запалити».

line
Олег Кащенко
вчитель фізкультури та студії айкідо
Профайл:
З 10 років захоплююся велоспортом. Переможець Київських змагань, Всесоюзних юнацьких ігор, переможець першості СРСР, Чемпіон світу в 19 років серед юніорів з велоспорту. 4 роки жив у Іспанії, брав участь в змаганнях. Переможець міжнародних велогонок. В айкідо з 2010 року. 2012-2015 — початок практики викладання. 2015-2017 викладав в Центральному залі ААУ. У 2017 році відкрив школу айкідо «Кащенко і КО».
Професійне мотто:
«Як людина, яка займається айкідо з дітьми, я вірю, що вони будуть здоровішими, впевненішими у собі і знайдуть свою дорогу в житті».

line
Оксана Кирилюк
тьютор, вчитель німецької мови
Профайл:
За рік роботи в DEC life school тьютором і вчителем німецької мови я ще раз переконалася, що тут можна реалізувати найнеймовірніші плани та мрії.
Сходження до своєї вершини починається з першого кроку — зважитися на нього і не втратити мрію та орієнтири і є завданням, і метою шляху.
Саме в підтримці кожного учня у виборі своєї мети та формуванні саме йому потрібних навичок я і бачу свій внесок у роботу в DEC life school.

line
Марія Лашкевич
вчитель живопису
Профайл:
Професійний художник. Закінчила Київський художньо-промисловий технікум за спеціальністю дизайн і Національну академію образотворчого мистецтва та архітектури за спеціальністю «Станковий живопис». Член Національної спілки художників України. Учасник Всеукраїнських та Міжнародних арт-виставок, фестивалів, творчих резиденцій. Автор персональних арт-проектів. Працюю в групі DEC з 2017 року, викладач живопису, займаюся розробкою арт-програми для дітей в рамках альтернативного навчання.
Профессиональое мотто:
«Альтернативна освіта — це можливість творчо працювати з дітьми, вибирати і розробляти програми з орієнтуванням на інтереси учнів».

line
Марія Лігус
вчитель філософії
Профайл:
Магістр філософії Київського національного університету ім. Т. Шевченка, де продовжую працювати над дисертацією в аспірантурі на філософському факультеті. Спеціалізуюся в області соціальної філософії та філософії культури і мистецтва. З 2017 року працюю в Dec Life school вчителем філософії для дітей 8-14 років.
Професійне мотто:
«Дорогу здолає той, хто її торує».

line
Максим Ляшев
вчитель живопису
Профайл:
Получил высшее образование по специальности-художник и высшее образование по специальности режиссёр кино и телевидения. Участник художественных выставок с 1988г. Автор более 100 арт-проектов и выставок (последние значимые проекты: Фестиваль итальянского художника и сценариста Тонино Гуэрра в Киеве и Ялте в 2013 году "Путешествие с Тонино Гуэрра " и персональные выставки 2014 и 2016 годах. С 2003 года автор обучающей методики творчества и художественного видения "Живопись - свобода данная человеку от рождения" (преподавалась как семинар на различных образовательных площадках). С 2017 года веду курс творчества и живописи в DEC life school.
Професійне мотто:
«Открыть огромный творческий созидающий мир, который находится в каждом ребенке. Помочь ему в осознании того, что будет важным в жизни и творчестве, научить эффективно решать задачи и быть готовым к новым интересным открытиям».

line
Діана Мадлеева
викладач Arts & Crafts
Профайл:
Маю вищу освіту за спеціальністю «Вчитель образотворчого мистецтва» з додатковою кваліфікацією «Вчитель етики та естетики».
Професійне мотто:
«Я вірю в те, що кожна дитина — індивідуальність та особистість. І ми розвиваємо саме особистість в дитині, звертаючи увагу на її бажання і таланти».

line
Ганна Подушка
ассистент тьютора
Профайл:
Освіту «Практичного психолога» отримала в Педагогічному Університеті Києва, додатково проходила тренінги, семінари з дитячої психології та психотерапії. Безперервно працюю над своїм професійним і особистісним розвитком. Маю досвід роботи в державній школі, тому розумію важливість індивідуального підходу і супроводу дітей в їхньому розвитку, що і реалізовується в DEC Life School.
Професійне мотто:
«Головне слухати і приймати дитину такою, якою вона є».

line
Анастасія Романченко
ассистент тьютора
Профайл:
Закінчила Київський Національний Педагогічний університет за спеціальністю «вчитель географії та економіки», «практичний психолог». Почала свою кар'єру в альтернативних школах міста Києва, і щиро вважаю, що за альтернативною освітою наше майбутнє. Дуже люблю експериментувати і пробувати різні методи і технології на своїх уроках. Вважаю, що не буває поганих дітей і нецікавих уроків, адже вся справа в індивідуальному підході до них. Дуже люблю розробляти інтегративні авторські курси, такі як «Клуб мільйонерів», «Навколо світу», «Юний блогер».
Професійне мотто:
«Щиро любіть і надихайте — це все що потрібно для виховання щасливої дитини!»

line
Марія Мацюк
Тьютор
Профайл:
Маю вищу педагогічну освіту за спеціальністю «Математик; викладач математики, вчитель фізики та інформатики». Працюю тьютором в альтернативній школі DEC life school з дітьми 7-9 років з 2017 року.
Професійне мотто:
«Як утриматися від дослідження цього неймовірно красивого гармонійного світу? Треба тільки знайти спосіб, цікавий саме для тебе».

line
Марія Горєлова
Тьютор
Профайл:
Имею высшее психологическое образование. С 2014 года регулярно прохожу повышение квалификации и обучение по направлениям: работа с детьми с СДВГ, сказкотерапия, игротерапия, психодрама.
Работаю в образовательной сфере с 2013 года, и также имею опыт работы в сфере менеджмента и маркетинга, что помогает выстраивать междисциплинарные связи и передавать детям знания, нужные в современном мире.
Професійне мотто:
«В любом человеке от рождения существует стремление к познанию мира. Моя мечта - сохранить интерес к обучению и творческое детское восприятие в эмоционально зрелом и успешном взрослом человеке».

line
Влад Могильчак
вчитель математики
Профайл:
Здобув вищу технічну освіту Київського національного університету імені Тараса Шевченка за спеціальністю «Фізика». Автор курсів з математики, фізики та інформатики. Викладач математики та викладач студій «Математика» і «Game development» у DEC life school з 2017 року.
Професійне мотто:
«Тільки зробивши мільйон помилок, ми зможемо знайти правильне рішення!»

line
Олег Васильков
викладач курсу «Королівство музики»
Профайл:
Закінчив Київську Національну музичну академію ім. П.І. Чайковського з відзнакою. Працює викладачем вже понад 30 років. Дуже багато учнів Олега Станіславовича брали участь і перемагали у всеукраїнських та міжнародних конкурсах. Він обрав DEC life school для співробітництва через однакового бачення процесу освіти, що базується на гуманізмі, повазі дитини як особистості, домінуванні творчості над дидактикою.
Олега Станіславовича надихають улюблена музика, дитячий сміх, посмішки незнайомих людей, коли сьогодні вдається те, що вчора здавалося недосяжним. Він готовий поділитися своїм ставленням до життя, знаннями і алгоритмом їх застосування, музикою, яка розкриває та очищає душу.

line
Ольга Сергієнко
викладач китайської каліграфії
Профайл:
Закінчила Київський національний університет ім. Шевченка за спеціальністю «Політична географія», вчилася у Китаї в Shandong Vocational College (Weifang, Snandong) за напрямком «китайська мова». Працювала в Innovative Language Center (Surabaya, Indonesia), Qingdao International Foreign Languages School. Має сертифікати знання і викладання англійської: TOEFL, CELTA, сертифікат знання китайського: HSK 4. Приймала участь в екологічних проектах Let's do it, Ukraine 2012, національний координатор волонтерів Power shift 2012.
DEC дає Ользі можливість ділиться з дітками набутими знаннями про китайську культуру. Її надихають розумні, добрі і талановиті люди, які зустрічаються на її шляху. Ольга готова ділитися своєю життєвою філософією, позитивним ставленням до людей і світу, та любов'ю до того, чим займаєшся.

line
Оксана Павлова
вчитель біології та хімії
Профайл:
Отримала вищу психологічну і вищу педагогічну освіту за спеціальністю «Біологія/Хімія». Є членом Всеукраїнської асоціації гуманної педагогіки з 2009 року. Займаюся викладанням і розробкою навчальних програм з біології та хімії для дітей 9-12 років.
Професійне мотто:
«Учень — це не посуд, який треба заповнити, а факел, який треба запалити».

line
Олена Пастовень
освітній технолог, вчитель фізики та природознавства
Профайл:
Маю вищу педагогічну освіту за спеціальністю «Вчитель фізики та астрономії», магістр з «Інформаційних технологій (ІТ) в освіті», вчитель-методист вищої категорії. В освіті більше 20 років, 9 років адміністративної роботи на посаді завуча. Працювала тренером проекту «Сприяння освіті» від компанії The LEGO Foundation. У Dec life school я вчитель фізики та природознавства, а також освітній технолог. Займаюся розробкою та супроводом моделі старшої школи.
Професійне мотто:
«Вчитель — це той, хто робить складні речі простими».

line
Алена Повисок
інструктор з Lego
Профайл:
Маю повну вищу психолого-педагогічну освіту (КУ ім. Бориса Грінченка), здобуваю другу вищу технічну освіту (КПІ ім. Ігоря Сікорського). Закінчила Київський Гештальт Університет і отримала кваліфікацію дитячого психологічного консультанта. Пройшла навчання в ТОВ «ПРОЛЕГО» з підготовки викладачів для роботи з дітьми по Lego. Я — дитячий практикуючий психолог, педагог з розвитку дітей та їх підготовки до школи. З 2017 року працюю в DEC інструктором з Lego.
Професійне мотто:
«Я вірю, що найкращий спосіб побачити майбутнє — це створити його».

line
Світлана Скиба
тьютор
Професійне мотто:
Дитячий педагог за освітою, пройшла додаткове навчання за напрямами: «Ненасильницька комунікація», «Створення освітніх програм», «Гуманна педагогіка Шалви Амонашвілі», «Тьюторство», «Підготовка дітей до школи». Автор ряду проектів з музейної педагогіки.
Слоган:
«Школа для дитини — це простір, де вона має зрозуміти себе, свою цінність і це місце, де дитина повинна мати можливість розвиватися відповідно до своїх здібностей. Також для розвитку особистості дитини важлива Команда, яка веде дітей шляхом проактивності та взаємодії».

line
Наталья Сушкова
Тьютор
Профайл:
Закінчила Національний університет «Києво-Могилянська академія» за спеціальністю «Фізика», кваліфікація магістра. Проходила навчання на Всеукраїнському вальдорфському педагогічному семінарі (Київське відділення). Працювала в громадської організації «Вальдорфська ініціатива «Борисфен». З 2016 проходжу навчання на семінарах з інтуїтивної педагогіки «INTU in UA» під керівництвом Дітера Швартца. З січня 2018 року працюю в DEC Life School тьютором з дітьми 8-11 років.
Професійне мотто:
: «Найкраще, що можна зробити для дитини — створити навколо неї гармонійні умови для розкриття її природи, все інше зробить її потенціал, який живе в кожному з нас з моменту народження».

line
Вікторія Цюпак
викладач музичного мистецтва і співу
Профайл:
У 2014 році закінчила Київський інститут музики ім. Р. М. Глієра, в 2018 році закінчила Національну музичну академію України ім П. І. Чайковського. Лауреат міжнародних і всеукраїнських конкурсів і фестивалів, з 2016 року солістка Союзу естрадних діячів України, солістка вокально-хореографічного ансамблю пісні і танцю «Україночка».
Працюю над методичною розробкою програм для дітей молодшого та старшого віку. Основне завдання педагога-вокаліста — зберегти природу голосу і розвинути вокально-технічні навички дитини, а для викладача альтернативної школи — зробити так, щоб дитина після уроків вокалу відчувала себе щасливою та повною сил для осягнення нового.

line
Тетяна Чорнооченко
вчитель риторики та акторської майстерності
Профайл:
Режисер театралізованих масових заходів. Співзасновник ГО «Екологічна Сотня». Веду групи «Збір використаних батарейок та ламп», «Екологічна Сотня», «Бабусина сумка». Беру активну участь в екологічних комісіях при КМДА.
Займаюся розробкою та реалізацією проекту еко-освіти молодого покоління шляхом екологічних уроків. Веду серію тренінгів з ораторського майстерності. Провідний фахівець відділу зі зв'язків з громадськістю та ЗМІ в «Малій Академії Наук України».

line
Владислав Шибецкий
інструктор студії «3D-принтинг»
Профайл:
Закінчив магістратуру КПІ за спеціальністю «Обладнання фармацевтичної та біотехнологічної промисловості». У 2015 році отримав ступінь доктора філософії за фахом «Гіроскопи та навігаційні системи». Більше 9 років досвіду викладання у вищому технічному навчальному закладі за напрямком проектування обладнання. Працюю у DEC life school з 2017 року, веду студію «3D-принтинг».
Професійне мотто:
«Кожна дитина потребує індивідуального підходу та можливості реалізувати себе в тому, що їй дійсно подобається».

line
Наталя Шотуртма
вчитель української мови та літератури
Профайл:
Професію отримувала в Прикарпатському університеті ім. Стефаника. За плечима 15 років стажу. Маю власну справу, тому розумію, які компетенції необхідно розвивати молодим людям для успішної реалізації, які можливості і виклики перед ними відкриває сучасний динамічний світ. Для мене альтернативна школа — це школа, яка створює умови для максимального розкриття потенціалу дитини.
Професійне мотто:
«Безумовна віра в дитину і любов до неї — це фундамент, на якому має будуватися освітній процес. За замовчуванням».